Parametrii concept

Despre EMOȚIE

Impactul garantat în publicitate vine la pachet cu emoția prospectului. Parametrii tehnici ai conceptului ZĂU Advertising pornesc de la spontaneitate și până la reacția proespectului în momentul în care realizează cadoul unic pe care împreună îl oferim. Fotografia și implicit momentul irecuperabil de timp surprins definesc cel mai important parametru – vizualizări repetitive garantate pe viață pentru produsul sau serviciul companiei tale.

  • eliminarea fenomenului de zapping: prospectul nu are cum să evite mesajul publicitar.
  • intensitate: mesajul publicitar se păstrează pe o durata nedefinită de timp.
  • unicitate: în funcție de conceptul de comunicare al campaniei corelată cu suportul din publicitate ZĂU Advertising definim împreună o campanie unică atât pentru prospect dar mai ales pentru parametrii afacerii pe care o reprezinți.
  • targetare: selecția audienței este o variabilă pe care putem să o segmentăm / suprapunem exact peste obiectivele afacerii tale începând de la locație, vârstă, tipologie evenimente – festivaluri, date demografice.
  • diferențiere: branduim fotografia oferită gratuit prospectului tău cu un mesaj publicitar în rezonanță cu tipologia audienței selectate împreună.

Hai să definim împreună conceptul de comunicare ideal pentru audiența companiei pe care o reprezinți!